29. maaliskuuta 2014

In my dreamland, there's one who understands

Tänään oli vaihteeksi hyvä päivä.

Olin siellä työkkärin tapaamisessa. Siitä en oikee tiedä. Siellä puhuttiin jostain ryhmästä, jonka alkaminen ei ole vielä edes varmaa, mutta sinne listalle mun nimi kuitenki laitettiin. En edes tiedä mitä siellä ryhmässä tehdään, ku sitäkään ei ole vielä päätetty.
Sain kannustusta sen verran, että vaikka olin lopettanu työharjottelun siellä päiväkodissa, kukaan ei ollu vihanen mulle. Sanottiin vaan, että olin tehty sille paikan johtajalla hyvän vaikutelman itestäni, mikä on kuulemma hyvin kolmelta päivältä, ku monet ei siinä ajassa anna oikeen mitään vaikutelmaa ku aika menee vähän siihen oman paikkansa ettimiseen.

Mutta sen jälkeen oli tosi hyvä päivä. Näin iskää ja yhtä iskän naapuria. Ne ryyppäs ja mie olin niille kuskina loppuillasta. Ite en menny baariin, mutta näin iskän kavereita siinä yhden kapakan edessä. Vanhat kalastajaukot tuli rempseesti juttelemaan ja esittelemään ittensä :D En panikoinu ollenkaan, ja tulin kaikkien kanssa toimeen. Monet sano tykkäävänsä musta ja iskä julisti ainaki kolmesti, kuinka ylpee se on tämmösestä tyttärestä. Ei apua ku mie olin yhtä hymyä koko illan :D

Iskän naapurilla oli vähän rankka ilta ja olin sille pienenä tukena. Se sano varmaan kolmekymmentä kertaa, että oon hieno ihminen ja että se on kiitollinen mun olemassaolosta. Tuli ihan hyvä mieli tollasesta.

Mutta. Tän naapurin lapsella on jotain ongelmia. Se on osastolla viiltelyn takia ja nyt sen äiti sitte toivoo, että mie ottaisin kontaktia siihen sen lapseen ja auttaisin sitä, ku oon ite tuttu tollasten fiilisten kanssa. Jessus. Mie en ole itekään vielä päässy yli koulukiusaamisesta. En tiedä osaanko auttaa ketään muuta sen asian suhteen. Yks tekstiviesti sen tytön kanssa vaihdettiin ja ainaki se vaikutti kiitolliselta siitä, että joku ymmärtää :) Ihan jees, jos oon jollekulle avuksi :) Kattoo nyt jatkuuko yhteydenpito sitte, ku se pääsee osastolta kotiin ens viikolla.

Oli oikeesti hyvä päivä. En ole vissiin viikkoihin nauranu ja hymyilly ja halaillu niin paljon, ku tänään :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille lukijoillekin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti